مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-07سياسي

یک هزار و 900 شغل به همت بنیاد برکت و احسان در هرمزگان ایجاد شد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان گفت: امسال بیش از یک هزار و 900 شغل توسط بنیاد برکت و احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هرمزگان ایجاد شده است.

- ، منوچهر دانشمند در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری هرمزگان که با حضور استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولان در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: این شمار شغل در قالب اعطای تسهیلات با رقمی بیش از 700 میلیارد ریال توسط این دو نهاد ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال گذشته نیز بیش از 800 طرح توسط بنیاد برکت در سطح استان هرمزگان در شهرستان های بشاگرد، سیریک و میناب افتتاح و به بهره برداری رسید که عمده طرح ها مربوط به رسته های شغلی پرورش دام سبک و سنگین، کشاورزی، مشاغل فنی و خدماتی و کارگاهای تولیدی و تولیدی پوشاک بوده است.

دانشمند بیان داشت: براساس منویات و فرمایش های رهبر معظم انقلاب و سیاست های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ایجاد فرصت های شغلی در مناطق محروم را با هدف محرومیت زدایی، توانمندسازی اقتصادی، اشتغال پایدار و برقراری عدالت اجتماعی در این مناطق به عنوان هدف و اولویت اصلی در دستور کار داریم و در این راستا همه تلاش خود را انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 900 شغل به همت بنیاد برکت و احسان در هرمزگان ایجاد شد

یک هزار و 900 شغل به همت بنیاد برکت و احسان در هرمزگان ایجاد شد