مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 07:472022-03-07اجتماعي

ارتقاء مقام آذربایجان شرقی از نظر تعداد شرکت های دانش بنیان


رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از افزایش 126 درصدی تعداد شرکت های دانش بنیان استان در سالجاری نسبت به سه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از افزایش 126 درصدی تعداد شرکت های دانش بنیان استان در سالجاری نسبت به سه سال گذشته خبر داد.

عبدالرضا واعظی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد شرکت های دانش بنیان استان از 92 شرکت در سال 97 به 208 شرکت در سالجاری افزایش یافته است.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی با دارا بودن این تعداد شرکت دانش بنیان پس از استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و البرز در رتبه ی پنجم کشور قرار گرفته و با برنامه ریزی های انجام شده در سال 1401 این رتبه ارتقاء خواهد یافت.

واعظی با بیان اینکه بر اساس اسناد بالادستی و سند چشم انداز 20 ساله، راهبرد اصلی توسعه ی کشور متکی بر توسعه ی شرکت های دانش بنیان است، افزود: اقدام ها و پیگیری های پارک علم و فناوری و همراهی و حمایت دستگاه های متولی استان موجب افزایش و تقویت شرکت های دانش بنیان شده است و برنامه های حمایتی و توانمندسازی مختلفی برای این شرکت ها برگزار و به وسیله ی دپارتمان بازاریابی و تجاری سازی پارک، زمینه ی فروش محصولات دانش بنیان فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء مقام آذربایجان شرقی از نظر تعداد شرکت های دانش بنیان

ارتقاء مقام آذربایجان شرقی از نظر تعداد شرکت های دانش بنیان