مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 22:472022-03-06سياسي

دریافت قریب به 38000 درخواست مردمی در سفر رییس جمهور به گلستان


مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری گلستان با اشاره به اینکه تمامی تقاضاهای مردمی سفر رییس جمهور به استان در سامانه سامد تا پایان هفته جاری ثبت می شود، - گفت: این تقاضاها به کارتابل الکترونیکی سامد مدیران دستگاههای اجرایی ارسال می شود.

هانی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به اینکه در طی سفر پربرکت رییس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان نامه ها و درخواست های مردمی از طریق سامانه سامد دریافت شد، اظهار کرد: تا یک ماه بعد از سفر نیز مردم عزیز فرصت دارند درخواست های خود را در این سامانه ثبت کنند.

وی با بیان اینکه کلیه تقاضاهای مردمی واصله در سفر ریاست محترم جمهور به استان در سامانه سامد تا پایان هفته جاری ثبت و به کارتابل الکترونیکی سامد مدیران دستگاههای اجرایی ارسال می شود، تصریح کرد: متقاضیان می توانند با تلفن گویای 111 نیز به منظور انتقال مشکلات و دغدغه های خود تماس حاصل نمایند.

مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد در ادامه ضمن اعلام تعداد نامه های ریاست جمهور به استان، تصریح کرد: تاکنون تعداد 25 هزار و 734 تماس در سامانه سامد ثبت و تعداد 11 هزار 922 نامه فیزیکی تحویل ستاد پاسخگویی و در مجموع تعداد 37 هزار و 656 تقاضا واصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت قریب به 38000 درخواست مردمی در سفر رییس جمهور به گلستان

دریافت قریب به 38000 درخواست مردمی در سفر رییس جمهور به گلستان