مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 19:422022-03-06سياسي

لزوم تقویت پاسگاه نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت در منطقه الله آباد کرمان


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: ظرفیت بودجه ای در بودجه 1401 به صورت کامل در اختیار ناجا قرار می گیرد تا بتواند وظایف و ماموریت های خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: لزوم تقویت پاسگاه نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت در منطقه الله آباد کرمان ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: ظرفیت بودجه ای در بودجه 1401 به صورت کامل در اختیار ناجا قرار می گیرد تا بتواند وظایف و ماموریت های خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با فرمانده انتظامی استان نیز از مجموعه اقدامات نیروی انتظامی در حوزه های امنیتی، مبارزه با مواد مخدر و موضوعات فرهنگی تشکر کرد.

وی با تقدیر ویژه از اقدام اخیر نیروی نتظامی در نجات جان کودک 6 ساله تصریح کرد: موضوع کمک بودجه ای یکی از مباحث این جلسه بود و اعلام کردیم ظرفیت بودجه ای در بودجه 1401 به صورت کامل در اختیار ناجا قرار می گیرد تا بتواند وظایف و ماموریت های خود را به نحو مطلوب انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت پاسگاه نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت در منطقه الله آباد کرمان

لزوم تقویت پاسگاه نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت در منطقه الله آباد کرمان