مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 18:522022-03-06سياسي

ایستگاه پایانی چهارسوق سیزدهم


سیزدهمین رویداد «نوآوری های آموزشی چهارسوق»، پس از سه روز ارائه برنامه های مختلف به کار خود پایان داد.

-   رویداد چهارسوق به عنوان محرک و منعکس کننده حرکت های امیدبخش و نوآورانه آموزشی ـ تربیتی در سیزدهمین مرحله خود با مشارکت گسترده افراد، سازمان ها و نهادهای فعال حوزه آموزش برگزار شد.

این رویداد در سه بخش سخنرانی های کوتاه به همراه جلسات پرسش و پاسخ، نشست های تخصصی سه گانه و شبکه سازی افراد و مجموعه ها در قالب های متنوع از جمله جلسات استانی و تعامل در سامانه جویا و پیام رسان هدهد به مخاطبان ارائه خدمت نمود.

جلسات استانی سیزدهمین چهارسوق به صورت جداگانه در 3 بخش پس از رویداد برگزار گردید تا مخاطبان از فرصت و تعامل بهتری نسبت به زمان محدود رویداد برخوردار باشند.

به نقل از دبیرخانه چهارسوق، امکان بهره مندی از سامانه جویا و پیام رسان هدهد در بخش شبکه سازی نیز تا پایان سال جاری برقرار است.

آقایان یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش تهران، دکتر خسروپناه رییس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران، پورمحمدی رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و خانم یاوری رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان(سمپاد) از جمله شخصیت هایی بودند که در محل برگزاری رویداد حاضر شده و از پشت صحنه رویداد، بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه پایانی چهارسوق سیزدهم

ایستگاه پایانی چهارسوق سیزدهم