مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-06سياسي

شهردار شیراز در به کارگیری نیروهای جدید به قانون توجه کند


شهردار باید در همه امور به ویژه به کارگیری نیروهای شرکتی جدید و به کارگیری مجدد بازنشستگان قانون را رعایت کند.

- ، ابراهیم حسینی عصر یکشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز تذکری به شهردار داد و گفت: در همه امور به ویژه به کارگیری نیروهای شرکتی جدید و به کارگیری مجدد بازنشستگان قانون رعایت شود.

وی با بیان اینکه قانون باید فصل الخطاب باشد، افزود: فشارها و توصیه ها نباید شما را از مسیر قانون خارج کند بنابراین با دقت و حساسیت ویژه به این مهم اهتمام ورزید.

مسافران را با خاطره خوب بدرقه کنیم مهدی طاهری، رییس شورای شهر شیراز نیز با تاکید بر اینکه باید خدمات خوبی در این ایام به مهمانان نوروزی داشته باشیم، گفت: جهت گیری ها و برنامه ها به نحوی باشد که مسافران خاطره خوب از مردم شیراز و شهر شیراز داشته باشند.

مسعود زارعی، رییس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر نیز در این باره گفت: پیرو برنامه ایام نوروز هماهنگی نهایی برای اجرای برنامه ها این ایام جلسه فوق العاده کمیسیون فردا برگزار می شود و تکالیفی که جلسه گذشته مشخص شد تا شهرداری اجرا کند، ارزیابی می شود.

کمیته نظارتی برای نوروز تشکیل شود رضا محمدیان، عضو دیگر شورا نیز درباره صحبت های شهردار شیراز گفت: برای نوروز باید شورا کمیته نظارتی برای بررسی نحوه عملکرد شهرداری داشته باشد شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شیراز در به کارگیری نیروهای جدید به قانون توجه کند

شهردار شیراز در به کارگیری نیروهای جدید به قانون توجه کند