مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 18:322022-03-06فرهنگي

آقای وزیر ارشاد! اشتباه می کردی یا زورت به ساترا نرسید؟


وزارت ارشاد به عنوان مسئول و پدر فرهنگ کشور باید به صحنه بیاید و این فضا را مدیریت کند و اجازه ندهد دیگرانی که خود رقیب شبکه نمایش خانگی هستند، - آقای وزیر ارشاد! اشتباه می کردی یا زورت به ساترا نرسید؟ وزارت ارشاد به عنوان مسئول و پدر فرهنگ کشور باید به صحنه بیاید و این فضا را مدیریت کند و اجازه ندهد دیگرانی که خود رقیب شبکه نمایش خانگی هستند، میدان دار شوند.

گفت: سازمان سینمایی مسئولیت صدور مجوز VODها را برعهده دارد و برخی دیگر از دوستان، برخی از این مجوزها را در دست دارند که باید از این حال دربیاید.

حرف وزیر اهالی سینما را هم سر ذوق آورد و آنها هم پشت وزیر را گرفتند و گفتند بله، باید مجوز دادن به تولیدات شبکه نمایش خانگی به ارشاد برگردد.

به طور مثال حسین فرح بخش گفت: قانون، ارشاد را مسئول سریال های خانگی دانسته ولی متاسفانه مسامحه بیش از حد مدیران سینمایی اعتدال موجب شد که ساترا زعامت را بگیرد ولی درنهایت باید نمایش خانگی به ارشاد بازگردد تا هم کیفیت تولید بالاتر رود و هم پاسخگویی درباره چرایی ممیزی یا جرح و تعدیل ها بسامان برسد.

این واکنش ها ادامه داشت و حتی جلساتی در مجلس با حضور طرف های درگیر برگزار شد تا بالاخره وضعیت مجوز دادن مشخص شود اما در این بین وزیر محترم ارشاد فقط در موقعیت حرف باقی ماند و در عمل کاری برای باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر ارشاد! اشتباه می کردی یا زورت به ساترا نرسید؟

آقای وزیر ارشاد! اشتباه می کردی یا زورت به ساترا نرسید؟