مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-06اقتصادي

سه برنامه دولت برای کمک به مستاجرها


هم اکنون وزارت راه و شهرسازی در خصوص ساماندهی بازار اجاره چندین موضوع را در دستور کار دارد که یکی افزایش سقف تسهیلات در حوزه ودیعه است که در قالب بودجه سالیانه چنانچه مصوب شود می تواند کمک موثری باشد.

- افزایش سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن به 70 میلیون تومان، تشکیل نظام اجاره داری حرفه ای در همراهی با شرکت های خصوصی و همچنین اجرای مالیات بر خانه های خالی، سه راهکار وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی بازار اجاره عنوان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت در سال های اخیر راه حل هایی را برای کمک به اقشار اجاره نشین و ساماندهی بازار اجاره در دستور کار قرار داده است.

از جمله آنها می توان به افزایش سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا 70 میلیون تومان در شهر تهران، راه اندازی و تشکیل نظام اجاره داری حرفه ای در همراهی با شرکت های خصوصی و همچنین اجرای مالیات بر خانه های خالی اشاره کرد که محمود محمودزاده - معاون وزیر راه و شهرسازی - امروز به آن اشاره کرده است.

وی با تاکید بر اینکه قیمت اجاره ناشی از قیمت ملک بوده و تحلیل های سه دهه نیز موید این مطلب است، گفت: وزارت راه و شهرسازی به منظور کنترل بازار اجاره، راهکار توانمند کردن مستاجران را در پرداخت نرخ اجاره با ارایه تسهیلات کمک ودیعه مسکن در ایام همه گیری کرونا در دستور کار قرار داد و عملیاتی و اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه برنامه دولت برای کمک به مستاجرها

سه برنامه دولت برای کمک به مستاجرها