مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-06سياسي

باید همواره از پاسدارانی مثل شهیدان سلیمانی و تهرانی مقدم الگو بگیریم


باید مقام پاسدارانی چون شهیدان سلیمانی و تهرانی مقدم را همواره در نظر داشته باشیم و از آنها الگو بگیریم و این الگوها را مستمرا در جامعه مطرح کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور، در مراسم رونمایی از نمایشگاه نوروزنامه که در موزه ملک برگزار شد، با اشاره به همزمان شدن نوروز و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ما آیات بسیاری در قرآن داریم که مصداق آن را امام حسین (ع) می دانند، برای مثال آیه 27 تا 30 سوره فجر را مصداق امام حسین (ع) دانسته اند.

  وی با بیان اینکه ولی دم امام حسین (ع) حضرت مهدی (عج) است، تصریح کرد: درست است که مختار قیام کرد و قاتلان را به جزا رساند، اما ولی دم واقعی حضرت حجت (عج) است.

  این استاد دانشگاه، محبت امام حسین (ع) را یکی از سرمایه های ایرانیان دانست و گفت: این عشق و ارادت را همه مردم ایران دارند و همه می دانیم که چه تاثیر مهمی در دین اسلام دارد، اگر قیام امام حسین (ع) و این اندیشه نبود، شاید دین پیامبر باقی نمی ماند.

ایشان نشان داد، حفظ دین با گوشه نشینی و ذکر و قرائت نیست، بلکه در قیام مقابل ظلم هم هست.

  حسینی در ادامه اظهار داشت: امروز مسئولان زیادی در جمع مردم حضور می یابند، باید به یاد داشته باشیم که از حضرت امام حسین (ع) جملات معروفی داریم که می فرمایند، از نعمت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید همواره از پاسدارانی مثل شهیدان سلیمانی و تهرانی مقدم الگو بگیریم

باید همواره از پاسدارانی مثل شهیدان سلیمانی و تهرانی مقدم الگو بگیریم