مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-06سياسي

افزایش 100 درصدی اقدام و عملیات در موضوع حریم تهران


رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: با ورود شورای ششم به موضوع حریم، تقریبا از اول مهرماه سال جاری تا پایان بهمن، دو هزار و 933 مورد ورود به حوزه حریم صورت گرفته است.

- به گزارش، مهدی اقراریان در پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر تهران، ضمن تبریک ولادت سیدالشهدا و قمر بنی هاشم و امام زین ‎العابدین و ایام شعبانیه با اشاره به پیگیری موضوع پیش آمده در خصوص غرق یک کودک در کانال آب منطقه ای تهران گفت: روز چهارشنبه به همراه آقای شربیانی و دادستان و شهردار منطقه در محل وقوع حادثه حاضر شدیم و موضوع بررسی شد و مشخص شد که این کانال در حریم و خارج از محدوده شهرداری است و سازمان آب منطقه ای هیچ اقدامی برای ایمن سازی کانال انجام نمی دهد.

وی ادامه داد: همچنین محل مصرف این پساب هم در حوزه کشاورزی است و این آب با توجه به آلودگی می تواند، برای شهروندان مشکلات بهداشتی ایجاد کند؛ لذا نیاز به بررسی ضروری دارد و از شهردار تهران می خواهیم این موضوعات را از وزرای نیرو و بهداشت پیگیری کنند.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا اظهار کرد: در بازدید از شهر ری شاهد بودیم که مردم به علل مختلف زیر دکل های فشار قوی ساکن شده اند و این موضوع نیازمند به عزم جدی استانداری به منظور هماهنگی با وزارت نیرو است تا این مشکل حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی اقدام و عملیات در موضوع حریم تهران

افزایش 100 درصدی اقدام و عملیات در موضوع حریم تهران