مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-06اقتصادي

تداخل اراضی ملی با زراعی در 583 روستای آذربایجان غربی رفع شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از رفع تداخل ملی با زراعی در 583 روستای استان رفع شده است.

- ، اکبر کرامتی ظهر یکشنبه در گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با اشاره به اینکه رفع تداخلات اراضی کشاورزی و ملی در اولویت کارهای اجرایی سازمان قرار دارد، افزود: اجرای طرح رفع تداخل اقدامی برای کاهش نگرانی بهره برداران و به نفع اراضی ملی و کشاورزان است و در این راستا از دو هزار پلاک شناسایی شده دارای تداخل، تا کنون به تعداد 583 پلاک رفع تداخل شده است و در این زمینه رتبه یک کشوری را داریم.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار با حفاظت و بهره برداری بهینه از منابع طبیعی امکان پذیر است، اظهارکرد: برای دستیابی به کشاورزی پایدار، یکی از مسائل مهم احیا و بهره برداری پایدار و بهینه از جنگل، مرتع و محیط زیست است.

کرامتی با بیان اینکه استناد به سند آمایش سرزمینی در توسعه متوازن ضروری است، خاطر نشان کرد: موضوع آبخیزداری و آبخوان داری به جهت جلوگیری از ایجاد سیلاب ها، کنترل فرسایش خاک و انتقال آب به سفره های زیر زمینی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه ارزش منابع طبیعی 4 برابر تولید اقتصادی در جامعه است، تاکید کرد: برخورد جدی با تصرفات غیر قانونی و کنترل جمعیت دامی به جهت جلوگیری از تخریب مراتع طبیعی و حفاظت از عرصه های طبیعی بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداخل اراضی ملی با زراعی در 583 روستای آذربایجان غربی رفع شد

تداخل اراضی ملی با زراعی در 583 روستای آذربایجان غربی رفع شد