مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-06سياسي

99.5 درصد سواحل در اختیار دستگاه های اجرایی کشور آزاد سازی شد


معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به آزادسازی سواحل گفت: بیش از 99 و نیم درصد سواحلی که در اختیار دستگاه های مختلف کشور بود آزادسازی شد.

- خرمشهر- معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به آزادسازی سواحل گفت: بیش از 99 و نیم درصد از سواحلی که در اختیار دستگاه های مختلف کشور بود آزاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید صولت مرتضوی پیش از ظهر امروز یکشنبه در سفر به خوزستان وارد آبادان شد و در نخستین برنامه سفر خود از بیمارستان در حال احداث قلب خرمشهر بازدید کرد.

وی در ادامه در برنامه درختکاری که به مناسبت پانزدهم اسفند روز درختکاری در خرمشهر برگزار شده بود، شرکت و یک نهال را غرس کرد.

مرتضوی در حاشیه مراسم نهال کاری در جمع خبرنگاران، در خصوص ایجاد کمربند سبز در نقاط مرزی خوزستان اظهار کرد: دولت در تلاش است با خروج اسناد آمایشی از محیط بانی با توجه به وضعیت آمایش هر منطقه اقدامات لازم را انجام دهد.

معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به آزادسازی سواحل گفت: بیش از 99 و نیم درصد سواحلی که در اختیار دستگاه های مختلف کشور بود آزادسازی شد و و برای آزادسازی سواحل تصرف شده از سوی بخش خصوصی نیز توسط اقدامات جدی از سوی دستگاه های نظارتی و قضایی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99.5 درصد سواحل در اختیار دستگاه های اجرایی کشور آزاد سازی شد

99.5 درصد سواحل در اختیار دستگاه های اجرایی کشور آزاد سازی شد