مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-06اقتصادي

صدور بیش از 4 هزار فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی در زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در طول یک سال گذشته ، 3 هزار و 689 فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی و 593 فقره نیز برای واحدهای مسکونی شهری در سطح استان از سوی این نهاد و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، صدور سند مالکیت به معنای هویت بخشی به املاک روستایی است، اظهار کرد: در طول یک سال گذشته، 3 هزار و 689 فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی و 593 فقره نیز برای واحدهای مسکونی شهری در سطح استان از سوی این نهاد و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: توسعه روستا، پایدارترین سیاست و راهبرد در توسعه هر کشور به شمار می رود و این سیاست ارتباط تنگاتنگ با نظام فکری و نگرشی دارد و برای نهادینه سازی این سیاست ابزارها و روش های مختلفی وجود دارد که سنددار کردن واحد مسکونی و یا به عبارت کلی صدور سند برای امالک در روستا به موازات سایر سیاست های توسعه ای مناطق روستایی از جمله این روش ها است.

وی تصریح کرد: : صدور اسناد مالکیت فعالیتی حقوقی و فنی برای تهیه و تنظیم مدارک و نقشه های لازم برای صدور اسناد اماکن شهری و روستایی است که در این راستا  بنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 4 هزار فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی در زنجان

صدور بیش از 4 هزار فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی در زنجان