مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-06سياسي

به زودی شاهد تحولات اساسی جدید در تمام مراکز و ندامتگاه های تهران خواهیم بود


مدیرکل زندان های استان تهران در بازدید از ندامتگاه قزلحصار گفت: ارتقای فعالیت های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان های استان تهران است و در این زمینه تمام امکانات بسیج خواهند بود.

- مدیرکل زندان های استان تهران در بازدید از ندامتگاه قزلحصار گفت: ارتقای فعالیت های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان های استان تهران است و در این زمینه تمام امکانات بسیج خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، سید حشمت الله حیات الغیب مدیر کل زندان های استان تهران که به منظور بررسی وضعیت مددجویان و بازدید از واحدهای مختلف در ندامتگاه قزلحصار حضور یافته بود گفت: به زودی با محوریت برنامه اصلی سازمان زندان ها که اصلاح و تربیت افراد بزهکار و مهیا نمودن بستری جهت بازگشت سازنده آنان به اجتماع می باشد، شاهد تحولات اساسی جدید در تمام مراکز خواهیم بود.

وی ادامه داد: ارتقای فعالیت های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان های استان تهران است و اجرای این امر تنها با صرف هزینه، وقت و استفاده از ابزار و دانش متخصصان، اقدامات تربیتی محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی شاهد تحولات اساسی جدید در تمام مراکز و ندامتگاه های تهران خواهیم بود

به زودی شاهد تحولات اساسی جدید در تمام مراکز و ندامتگاه های تهران خواهیم بود