مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-06سياسي

این رویداد موسیقی حکم ورود به جنگ فرهنگی را دارد/ درخشش شهرستان ها


نشست خبری رییس کمیته علمی و دبیر جشنواره ملی و بین المللی «سرود فجر» روز یکشنبه پانزدهم اسفند ماه در سالن جلسات مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج برگزار شد.

- ، با توجه به برگزاری اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر توسط مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج و پایان مهلت ارسال آثار و آغاز روند داوری ها، نشست رسانه ای این رویداد با حضور محمد گلریز رییس کمیته علمی و دبیر جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر در سالن جلسات مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج برگزار شد.

زیبایی نژاد دبیر بخش ملی این رویداد در ابتدای این نشست خبری ضمن ارائه گزارشی آماری از نحوه حضور شرکت کنندگان این رویداد موسیقایی بیان کرد: مرحله اول فراخوان جشنواره سپری شده است و همان طور که قبلاً هم اعلام کردیم جشنواره در دو مرحله استاتی و کشوری برگزار می شود که مرحله کشوری به صورت تلویزیونی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

در بخش بین الملل هم ما تا خرداد ماه وقت ارسال اثر داریم که به زودی درباره این بخش جزییات بیشتری اعلام می شود.

گزارش آماری آقای دبیر و حضور موثر هنرمندان شهرستانی وی افزود: در فرآیند جشنواره ما دو تا سه جلسه برگزاری جلسات تخصصی به صورت مجازی و حضوری داشتیم که اتفاق بسیار خوبی بود و ما در تلاش بودیم تا استان به استان فرآیند جشنواره را پیگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این رویداد موسیقی حکم ورود به جنگ فرهنگی را دارد/ درخشش شهرستان ها

این رویداد موسیقی حکم ورود به جنگ فرهنگی را دارد/ درخشش شهرستان ها