مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-06ورزشي

قلعه نویی به دنبال طلسم شکنی، مجیدی به دنبال رکورد شکنی


دو تیم استقلال و گل گهر در حالی در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم می روند که سرمربیان دو تیم هم انگیزه های شخصی بالایی در این دیدار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر و قلعه نویی و فرهاد مجیدی که پیش از آغاز رقابت رابطه شاگرد و مربی بین شان از اواسط دهه هفتاد آغاز شده بود، با اینکه هر دو از بزرگان و افتخار آفرینان در باشگاه استقلال هستند اما حتی اگر گفته نشود که روابط شان معمولاً کدر است، می شود گفت حتی در دورانی که مجیدی بهترین بازیکن و کاپیتان تیم قلعه نویی بود باز هم روابط چندان محکم و روشنی نداشتند.

این روابط بعد از حضور فرهاد مجیدی در کسوت مربیگری تبدیل به رقابتی تنگاتنگ شد که اوج این رقابت ها در بازی هایی دیده شده و می شود که یک سوی آن فرهاد مجیدی روی نیمکت نشسته باشد و روی نیمکت تیم مقابل امیر قلعه نویی حضور داشته باشد.

این رقابت از سال 98 و حضور رسمی مجیدی در جمع سرمربیان لیگ برتری آغاز و از سال 99 با اولین رویارویی این دو در قالب مربیان دو تیم استقلال و سپاهان آغاز و تا امروز ادامه دارد.

مجیدی و قلعه نوعی در همین یک سال و اندی 5 بار در لیگ برتر و جام حذفی با هم رویارویی کردند و این در حالی است که مجیدی هر 5 بار روی نیمکت استقلال نشسته و قلعه نویی 2 بار با سپاهان و 3 بار با گل گهر مقابل فرهاد مجیدی مقابل فرهاد مجیدی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه نویی به دنبال طلسم شکنی، مجیدی به دنبال رکورد شکنی

قلعه نویی به دنبال طلسم شکنی، مجیدی به دنبال رکورد شکنی