مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-06اجتماعي

150هزار نهال رایگان در کرج توزیع می شود+مکان های توزیع


سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: شهروندان برای دریافت نهال می توانند در روزهای 15 تا 24 اسفندماه به مراکز سیار در نظر گرفته شده در مناطق ده گانه کرج مراجعه و نهال رایگان دریافت کنند.

- ایسنا/البرز سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: شهروندان برای دریافت نهال می توانند در روزهای 15 تا 24 اسفندماه به مراکز سیار در نظر گرفته شده در مناطق ده گانه کرج مراجعه و نهال رایگان دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا عبدالله پور اظهار کرد: در هفته درختکاری مناطق دهگانه توزیع نهال خواهند داشت و طبق برنامه ریزی صورت گرفته و به منظور ارتقای فرهنگ زیست محیطی و جلب مشارکت شهروندان 150 هزار اصله نهال رایگان بین شهروندان توزیع می شود.

وی افزود: شهروندان برای دریافت نهال می توانند در روزهای 15 تا 24 اسفندماه به مراکز سیار در نظر گرفته شده در مناطق دهگانه کرج مراجعه و نهال رایگان دریافت کنند.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: همزمان با آغاز هفته درختکاری در روز 15 اسفند در سازمان سیما، منظر واقع در عظیمیه ضلع شمال شرقی میدان استقلال (میدان اسبی) هم توزیع گسترده نهال رایگان را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150هزار نهال رایگان در کرج توزیع می شود+مکان های توزیع

150هزار نهال رایگان در کرج توزیع می شود+مکان های توزیع