مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-06سياسي

آزادسازی 106 کیلومتر از سواحل غرب مازندران پیش از دستور رییس جمهور


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر گفت: تا پیش از دستور رییس جمهور از مجموع 136 کیلومتر ساحل غرب مازندران، 106 کیلومتر آن آزادسازی شده بود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر گفت: تا پیش از دستور رییس جمهور از مجموع 136 کیلومتر ساحل غرب مازندران، 106 کیلومتر آن آزادسازی شده بود.

عبدالرضا سنگاری در نشست مطبوعاتی به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی، با بیان خبر فوق، اظهار کرد: دستور صریح و جهادی رییس جمهور باعث شد عزم ما برای آزادسازی جدی تر شود.

سنگاری با ابراز تاسف از اینکه تاکنون چندین بار حریم 60 متر آزادسازی شد اما بازهم مورد تجاوز و تصرف قرار گرفته است، افزود: بعد از دستور رییس جمهور برخی دستگاه ها اقدام به آزادسازی کردند اما تعدادی از آن ها در حوزه غرب مازندران همکاری نمی کنند و در این خصوص با اشخاص حقیقی پرونده شکایت وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای برخی عرصه ها بدون مکاتبه با منابع طبیعی سند صادر شده که الان به مشکل برخورد کرده است، گفت: برای 90 درصد سواحل غرب مازندران سند تک برگ صادر شده است همچنین برای 100 درصد جنگل و مرتع سند صادر شده است.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران نوشهر با تاکید بر اینکه باید برای سواحلی که آزادسازی شده است برنامه داشت، تصریح کرد: گردشگری ساحلی یکی از بهترین برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 106 کیلومتر از سواحل غرب مازندران پیش از دستور رییس جمهور

آزادسازی 106 کیلومتر از سواحل غرب مازندران پیش از دستور رییس جمهور