مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-06سياسي

8 هدف علمی در حوزه سلول بنیادی ترسیم شد


پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و ستاد توسعه فناوری های سلول های بنیادی تفاهم نامه ای با هدف ترسیم 8 هدف علمی در زمینه سلول بنیادی منعقد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، تفاهم نامه همکاری علمی بین پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی با هدف گذاری های جدید علمی منعقد شد.

در این جلسه، دکتر حمیدیه دبیر ستادتوسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر محمدی رییس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری حضور داشتند.

در این تفاهم نامه 8 هدف علمی مشترک جهت تداوم و تقویت همکاری های طرفین هدف گذاری شد.

حمایت از اجرای طرح های مرز دانشی و فناوری مشترک مصوب طرفین ، توسعه همکاری های علمی و فناوری از طریق برگزاری همایش های علمی و تخصصی حوزه ژن درمانی ، بهره مند شدن از امکانات طرفین در زمینه های آموزشی پژوهشی فناوری و همکاریهای علمی بین المللی 4- بهره مندی از تجارب و امکانات طرفین در توسعه دانش فنی و انتقال فناوری ، همکاری به منظور جذب اعتبارات مالی طرح های مرز دانش و فناوری مشترک از منابع داخلی و خارجی و تجاری سازی دستاوردها ، حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله دکترا در موضوعات مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هدف علمی در حوزه سلول بنیادی ترسیم شد

8 هدف علمی در حوزه سلول بنیادی ترسیم شد