مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-06بين الملل

تاکید روسیه به کشورهای بالتیک برای تامین امنیت سفارتخانه هایش


خبرگزاری ریانووستی گزارش داد، پس از آنکه یک دیپلمات روس در ویلنیوس مورد حمله قرار گرفت، مسکو از مقامات در استونی، لتونی و لیتوانی خواست تا اقدامات لازم را برای حفاظت از سفارتخانه های روسیه اتخاذ کنند.

- خبرگزاری ریانووستی گزارش داد، پس از آنکه یک دیپلمات روس در ویلنیوس مورد حمله قرار گرفت، مسکو از مقامات در استونی، لتونی و لیتوانی خواست تا اقدامات لازم را برای حفاظت از سفارتخانه های روسیه اتخاذ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: ما به استونی، لتونی و لیتوانی هشدار می دهیم که آنها مسئول عواقب روان پریشی ضد روسی هستند که خودشان به راه انداخته اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: یک دیپلمات روس در ویلنیوس، پایتخت لیتوانی هدف حمله فیزیکی قرار گرفت و تلاش هایی نیز برای تحت فشار قرار دادن سفیر روسیه در این کشور انجام شد.

خبرگزاری ملی لیتوانی هفته گذشته به نقل از سخنگوی پلیس این کشور گزارش داد که یکی از دیپلمات های ارشد سفارت روسیه در ویلنیوس پنجشنبه 24 فوریه (پنجم اسفندماه) در منطقه ای مسکونی واقع در نزدیکی سفارت روسیه مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

این درگیری در حالی صورت گرفته بود که حدود 10 هزار تن در مقابل سفارت روسیه در ویلنیوس به نشانه حمایت از اوکراین به دنبال آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید روسیه به کشورهای بالتیک برای تامین امنیت سفارتخانه هایش

تاکید روسیه به کشورهای بالتیک برای تامین امنیت سفارتخانه هایش