مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 00:222022-03-05سياسي

در مناطق محروم و شهرهای کوچک راحت تر می توان مساله زیرمیزی را کنترل کرد


عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: در مناطق محروم و شهرهای کوچک راحت تر می توان مساله زیرمیزی را کنترل کرد.

- ایسنا/لرستان عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: در مناطق محروم و شهرهای کوچک راحت تر می توان مساله زیرمیزی را کنترل کرد.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تعرفه های پزشکی سالانه در کمیسیون بهداشت و سازمان نظام پزشکی و دولت مشخص و براساس شرایط هر استان، مناطق محروم و جاهای مختلف اعلام می شود.

زیرمیزی خلاف قانون، منطق، اخلاق و شرع است وی با بیان اینکه تعرفه های بخش دولتی و خصوصی مشخص هستند، افزود: متاسفانه برخی از همکاران اقدام به گرفتن زیرمیزی می کنند که خلاف قانون، منطق، اخلاق و شرع است چرا که تعرفه ها براساس شاخص ها و حساب و کتاب تعیین شده و چنانچه پزشکی پول اضافه از بیمار دریافت کند تخلف محسوب می شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از همکاران زیرمیزی را به صورت غیرنقدی و در قالب گرفتن سکه دریافت می کنند و بیماران را در بخش های دولتی تحت عمل جراحی قرار می دهند.

عمدتا کسانی که زیرمیزی می گیرند همکاران در بخش جراحی هستند ابراهیمی بیان کرد: عمدتا کسانی که زیرمیزی می گیرند همکاران در بخش جراحی نظیر جراحی چشم پزشکی، ارتوپدی، زنان و کل رشته های جراحی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مناطق محروم و شهرهای کوچک راحت تر می توان مساله زیرمیزی را کنترل کرد

در مناطق محروم و شهرهای کوچک راحت تر می توان مساله زیرمیزی را کنترل کرد