مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 19:472022-03-05اقتصادي

صدور 43 هزار دفترچه الکترونیکی برای چایکاران در سال جاری


رییس سازمان چای کشور، از صدور 43 هزار دفترچه الکترونیکی برای چایکاران در سال جاری خبرداد و گفت: دفترچه های الکترونیکی نیازی به حضور فیزیکی افراد ندارد.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حبیب جهانساز اظهار کرد: با شروع فصل بهره برداری صدور دفترچه های کاغذی شامل هزینه های چاپ بوده و علاوه بر زمان بر بودن تجمع زیاد افراد در یک برهه زمانی خاص را به دنبال داشت.

رییس سازمان چای کشور تصریح کرد: دفترچه های الکترونیکی نیازی به حضور فیزیکی افراد ندارد و در سال گذشته صدور دفترچه های الکترونیکی برای چایکاران عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه چایکاران می تواند با کد ملی و شماره چایکاری وضعیت دفترچه های الکترونیکی خود را بررسی کنند، گفت: افرادی که در سال گذشته ثبت نام کرده اند برای سال جاری می توانند با ورود به سامانه دفترچه خود را برای سال جاری فعال کنند.

جهانساز ادامه داد: افراد می توانند در دفترچه های الکترونیکی اطلاعاتی همچون میزان خرید برگ سبز چای، اطلاعات دریافتی و پرداختی ها، میزان برگ سبز درجه یک و درجه 2 و همچنین سطح زیر کشت، نوع آبیاری و برخی اطلاعات دیگر را درباره تولید محصول خود مشاهده کنند.

رییس سازمان چای کشور همچنین از طراحی برنامه اندروید برای دفترچه الکترونیکی چایکاران خبر داد و گفت: پس از این چایکاران می توانند با ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 43 هزار دفترچه الکترونیکی برای چایکاران در سال جاری

صدور 43 هزار دفترچه الکترونیکی برای چایکاران در سال جاری