مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 19:372022-03-05سياسي

عملیات اجرایی انتقال آب سدگاوشان بزودی به پایان خواهد رسید


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به شتاب مناسب عملیات اجرایی رفع نقص خط انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه، گفت: عملیات اجرایی انتقال آب سدگاوشان بزودی به پایان خواهد رسید.

- ، منوچهر فخری عصر امروز در نشست قرارگاه عملیاتی تأمین آب شرب شهر کرمانشاه که با حضور مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: مرحله نهایی عملیات اجرایی رفع نقص خط انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه با شتاب مناسب در حال انجام است که نشان از همکاری، همراهی و جدیت مناسب دستگاه های مختلف دارد.

وی افزود: مردم شهر کرمانشاه انتظار دارند آب شرب مورد نیاز آن ها به شکل پایداری تأمین شود و همه ما باید برای تحقق این مطالبه به حق مردم تلاش کنیم.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با تاکید ویژه استاندار کرمانشاه قرارگاه عملیاتی برای تأمین آب شرب شهر کرمانشاه تشکیل شد و با یک برنامه ریزی مناسب موضوع رفع نقص این خط انتقال در دستور کار قرار گرفت.

فخری بیان کرد: با توجه به بارندگی های مناسب ماه های اخیر و افزایش دبی سراب طاق بستان امکان جایگزینی آب این سراب با خط انتقال گاوشان میسر شد تا قسمت آخر این عملیات رفع نقص هم میسر شود.

وی همچنین از آغاز عملیات حفر تعدادی چاه در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: با همکاری مناسب شهرداری و شرکت آب و فاضلاب و دیگر دستگاه ها عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی انتقال آب سدگاوشان بزودی به پایان خواهد رسید

عملیات اجرایی انتقال آب سدگاوشان بزودی به پایان خواهد رسید