مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-05اقتصادي

صدور سند تک برگ برای اراضی ملی کردستان تا پایان سال


مدیرکل منابع طبیعی استان کردستان از صدور سند مالکیت برای اراضی ملی در کردستان خبر داد و گفت: طی دو سال اخیر تاکنون یک میلیون و 950 هزار هکتار اراضی ملی در کردستان نقشە برداری و در سامانە ثبت اسناد بە ثبت رسیدە و تا پایان اسفند ماە سند تک برگ بنفش برای این اراضی صادر می شود.

- سعدی نقشبندی امروز (14 اسفند) در نشست خبری با خبرنگاران استان بە مناسبت هفتە منابع طبیعی اظهار کرد: شعار امسال هفتە منابع طبیعی را ایران سرسبز، ایران قوی، همە باهم برای جهاد برای حفظ و احیای منابع طبیعی عنوان کرد.

وی بە برنامەهای درنظر گرفتە شدە برای هفتە منابع طبیعی اشارە کرد و گفت: هرسالە 15 الی 21 اسفند بە نام هفتە منابع طبیعی نامگذاری شدە است.

نقشبندی ادامە داد: یکی از برنامەهای در نظر گرفتە شدە برای هفتە منابع طبیعی غرس نهال بە یاد شهدا است کە در قالب برنامەای کشوری در کردستان اجرا می شود.

وی تاکید کرد: اقدامات ادارە کل منابع طبیعی استان بە یک هفتە محدود نمی شود و این ادارە در طول سال در راستای مسئولیت خود گام برداشتە و هرهفتە، برای این ادارە هفتە منابع طبیعی است.

نقشبندی اضافە کرد: یکی دیگر از برنامەهای در نظر گرفتە شدە نهالکاری با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و نهادهای مردمی است کە در هفتە منابع طبیعی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند تک برگ برای اراضی ملی کردستان تا پایان سال

صدور سند تک برگ برای اراضی ملی کردستان تا پایان سال