مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:222022-03-05پزشكي

آشنایی با دستگاه اکسیژن ساز اکسیژن پلاس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، همان طور که می دانید دستگاه اکسیژن ساز یکی از تجهیزات مهم و حیاتی برای کسانی است که به دلایلی مانند التهاب مجاری تنفسی، - همان طور که می دانید دستگاه اکسیژن ساز یکی از تجهیزات مهم و حیاتی برای کسانی است که به دلایلی مانند التهاب مجاری تنفسی، بیماری های ریوی و مشکلات قلبی عروقی قادر به به تنفس راحت نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، همان طور که می دانید دستگاه اکسیژن ساز یکی از تجهیزات مهم و حیاتی برای کسانی است که به دلایلی مانند التهاب مجاری تنفسی، بیماری های ریوی و مشکلات قلبی عروقی قادر به به تنفس راحت نیستند.

گاهی اوقات پزشک و متخصص پس از ترخیص بیمار، به همراه وی توصیه می کند که حتما به تهیه اکسیژن ساز اقدام نماید؛ چرا که این دستگاه از مهم ترین و بهترین تجهیزات، برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران می باشد.

از طرفی کاهش سطح اکسیژن دریافتی در افراد می تواند زمینه ساز مشکلات و بیماری های مختلفی گردد؛ به طور کلی دو نوع وسیله به منظور تامین اکسیژن در بیماران تولید و به بازار عرضه شده است که عبارتند از : 1-کپسول های اکسیژن که در حجم های 10،5 و 20 لیتری وجود دارند.

2-دستگاه اکسیژن ساز که به صورت 5 یا 10 لیتری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با دستگاه اکسیژن ساز اکسیژن پلاس

آشنایی با دستگاه اکسیژن ساز اکسیژن پلاس