مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-05اقتصادي

430 هزار اصله نهال در خراسان جنوبی توزیع می شود


مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی از توزیع 430 هزار اصله نهال در استان به مناسبت هفته درختکاری خبر داد.

- ، علیرضا نصرآبادی در نشست خبری به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ایران سرسبز، ایران قوی؛ همه با هم، جهاد برای حفظ و احیای منابع طبیعی را شعار هفته درختکاری اعلام کرد و بیان داشت: 11 پروژه منابع طبیعی با اعتبار 10 میلیارد و 500 میلیون تومان امسال افتتاح می شود.

به گفته وی 25 روستا و آبادی تحت پوشش این پروژه ها قرار گرفته اند و چهار هزار و 100 خانوار از مزایای آنها بهره مند می شوند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی عنوان کرد: با اجرای این پروژه ها هفت هزار و 322 نفر روز اشتغال موقت ایجاد شده است.

وی بیان داشت: از محل مدیریت مناطق بیابانی، اعتبارات استانی و از محل منابع ملی پیگیری شده و با توجه ویژه به استان سر جمع اعتبارات تملکی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در سال 1400 بیش از 307 میلیارد تومان بوده است.

نصرآبادی با اشاره به اینکه بیشترین رقم در مجموعه سنوات کاری حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان را داشته ایم، ادامه داد: از محل این اعتبارات 74 پروژه از ابتدای سال جاری در استان اجرا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را بیش از 51 میلیارد تومان اعتبار اعلام کرد و افزود: 67 هزار و 500 نفر جمعیت از مزایای این ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

430 هزار اصله نهال در خراسان جنوبی توزیع می شود

430 هزار اصله نهال در خراسان جنوبی توزیع می شود