مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-05فرهنگي

قرعه کشی ماهانه آونگ با 250 جایزه نفیس!


آونگ برای شما یک عیدی ویژه در نظر گرفته است! آن هم نه برای یک ماه و یا یک نفر! بلکه برای 250 نفر در هرماه! - شرکت آونگ قصد دارد از این پس، به صورت ماهانه قرعه کشی برگزار کند و هر ماه به 250 نفر از کسانی که محصولات این شرکت را خریداری کنند، جوایز نفیسی اهدا کند! آونگ برای شما یک عیدی ویژه در نظر گرفته است! آن هم نه برای یک ماه و یا یک نفر! بلکه برای 250 نفر در هرماه! برای اینکه بتوانید در قرعه کشی های ماهانه آونگ شرکت کنید، کافیست تا یکی از محصولات این شرکت که دارای برچسب قرعه کشی بزرگ آونگ هستند را تهیه کرده و شماره سریال آن را به سرشماره 100001665 پیامک کنید.

محصولاتی مانند: هارد اکسترنال، SSD و پاور بانک ای دیتا و XPG ، کارت گرافیک و مادربرد MSI ، تجهیزات پیشرفته گیمینگ XPG مانند ماوس، کیبورد و هِدسِت و البته مودم و سایر تجهیزات شبکه برندهای نتربیت و دی لینک.

جوایز این قرعه کشی شامل هارد اکسترنال؛ پاوربانک، مودم، فلش مموری و دیگر محصولات آونگ است که در آخر هر ماه قرعه کشی شده و برندگان آن از طریق صفحه اینستاگرام آونگ به نشانی @avangco اعلام خواهند شد.

قرعه کشی آونگ ممکن است تنها تا چندین ماه آینده ادامه داشته باشد، بنابراین اگر قصد خرید محصولاتی مثل تجهیزات ذخیره سازی، کارت گرافیک، مادربرد، مودم، تجهیزات شبکه و غیره را دارید، بهتر است عجله کنید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرعه کشی ماهانه آونگ با 250 جایزه نفیس!

قرعه کشی ماهانه آونگ با 250 جایزه نفیس!