مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-05سياسي

ایجاد 5 هزار شغل با صندوق های قرض الحسنه همدان


مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از ایجاد 5 هزار شغل در صندوق های قرض الحسنه مردمی جهاد سازندگی استان طی دو سال و نیم اخیر خبر داد.

-  علی قراباغی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری روز 14 اسفند به عنوان ترویج فرهنگ قرض الحسنه اظهار کرد: راه اندازی صندوق های قرض الحسنه مردمی یکی از فعالیت های جهاد سازندگی است و در حال حاضر تقریبا 800 صندوق در استان فعال است.

وی با اشاره به اینکه 40 هزار نفر عضو این شبکه هستند گفت: در قالب این صندوق ها طی دو سال گذشته برای 4 هزار نفر شغل ایجاد شده که با منابع اندک خود توانستند کسب و کاری را راه اندازی کنند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از مزایای این صندوق ها به حل مشکلات معیشتی و درمان بیماران عضو صندوق اشاره کرد و افزود: از بین صندوق های موجود 60 صندوق موفق شدند تعاونی در بخش های مختلف مثل منابع طبیعی و خدماتی راه اندازی کنند تا بتوانند در حوزه اقتصادی و اشتغال کارایی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در قالب این تعاونی ها دستگاه های اجرایی نیز طرف قرارداد بودند که سال گذشته در حوزه فعالیت آتش نشانی و مقابله با آتش سوزی منابع طبیعی، قراردادی منعقد شد که عملکرد تعاونی ها از نظر رییس حفاظت طبیعی کشور قابل دفاع و تحسین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 5 هزار شغل با صندوق های قرض الحسنه همدان

ایجاد 5 هزار شغل با صندوق های قرض الحسنه همدان