مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-05حوادث

کشف زمین خواری 9 میلیاردی در گلپایگان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف زمین خواری به ارزش 9 میلیارد و 366 میلیون ریال در بخش کوچری شهرستان گلپایگان خبر داد.

- ، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تصرف غیر قانونی بخشی از زمین های زراعی در منطقه تفریحی گردشگری کوچری توسط فردی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان گلپایگان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های لازم توسط کارشناسان محیط زیست و مأموران پلیس اقتصادی شهرستان گلپایگان مشخص شد 65 هزار متر از زمین های زراعی به صورت غیر قانونی تصرف شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: ارزش زمین های تصرف شده توسط کارشناسان مربوطه 9 میلیارد و 366 میلیون ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه خاطر نشان کرد: متهم این پرونده پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ هاشمی فر در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با زمین خواری و هرگونه جرم اقتصادی از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری 9 میلیاردی در گلپایگان

کشف زمین خواری 9 میلیاردی در گلپایگان