مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-05سياسي

150 هزار هکتار از مزارع مازندران نیازمند زهکشی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران زهکشی اراضی را از جمله نیازهای استان برشمرد و گفت: 150 هزار هکتار از مزارع نیازمند زهکشی است.

- ، حسن خیریانپور ظهر شنبه در مراسم معارفه سرپرست جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه 150 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان نیازمند زهکشی است، اظهار داشت: زهکشی اراضی از جمله مصوبات و درخواست های استان در سفر آتی هیئت دولت به استان است.

وی رفع مشکلات زیرساختی حوزه کشاورزی، توسعه مکانیزاسیون، ارائه تسهیلات و صادرات محصولات کشاورزی را از دیگر درخواست ها بیان کرد و گفت: این مسائل در سفر آتی رییس جمهور به استان بررسی و پیگیری می شود.

وی با اظهار اینکه اصلاح نژاد دام و تولید بذر از دیگر راهبردهای استان به شمار می رود، تکمیل پایانه های محصولات کشاورزی و شیلاتی را از دیگر نیازمندی ها برشمرد و به تولید 72 نوع محصول کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: مازندران رتبه اول تولید 14 محصول را در کشور دارد.

خیریان پور با اظهار اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به امنی غذایی دارد، افزود: 17 هزار هکتار آب بندان در استان وجود دارد که در این بخش نیز مصوبات خوبی درنظر گرفته شده است.

معاون استاندار مازندران زراعت چوب و توسعه فضای سبز را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: تاکنون دو میلیون و 300 هزار اصله نهال در 408 کیلوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هزار هکتار از مزارع مازندران نیازمند زهکشی است

150 هزار هکتار از مزارع مازندران نیازمند زهکشی است