مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-05اقتصادي

توضیحات مدیر آبفای سیستان و بلوچستان در خصوص آب شرب چابهار


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان گفت: تامین آب آشامیدنی شهر چابهار در حال حاضر از طریق شیرین سازی آب دریا در کارخانه آبشیرین کن محقق می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان گفت: تامین آب آشامیدنی شهر چابهار در حال حاضر از طریق شیرین سازی آب دریا در کارخانه آبشیرین کن محقق می شود.

علیرضا قاسمی در جمع خبرنگاران افزود: ظرفیت شیرین سازی آب شیرین کن با افزایش ظرفیتی که انجام شده طی سال های 1400- 99 به میزان 40 هزار مترمکعب رسیده است که حدود 70 درصد آن از طریق خط انتقال و پمپاژ به طول 55 کیلومتر به شهر چابهار انتقال می یابد.

قاسمی گفت: به منظور رفع کمبود آب آشامیدنی شهر چابهار و نقاط حاشیه شهر، 2 طرح کوتاه مدت و بلندمدت شامل افزایش ظرفیت آب شیرین کن به میزان 50 هزار متر مکعب و تکمیل ساخت تصفیه خانه شهر چابهار در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه رفع کامل کمبود آب چابهار با تخصیص اعتبارات لازم تا سال 1402 محقق می شود، اظهار داشت: هم اکنون از 276 روستای شهرستان چابهار، 204 روستا دارای شبکه آب آشامیدنی و 72 روستا بدون شبکه است و توسط ناوگان آبرسانی سیار به صورت سقایی آبرسانی می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان درخصوص وضعیت آب شهر چابهار گفت: همه مناطق این شهر دارای شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مدیر آبفای سیستان و بلوچستان در خصوص آب شرب چابهار

توضیحات مدیر آبفای سیستان و بلوچستان در خصوص آب شرب چابهار