مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-05سياسي

مراسم رونمایی از دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان برگزار شد


مراسم رونمایی از دستاوردهای کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی، مسکن مددجویان و سامانه امداد هوشمند به مناسبت چهاردهم اسفندماه سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری برگزار شد.

- مراسم رونمایی از دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان برگزار شد ایسنا/کرمان مراسم رونمایی از دستاوردهای کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی، مسکن مددجویان و سامانه امداد هوشمند به مناسبت چهاردهم اسفندماه سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا این مراسم با حضور یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان، امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش، حاجی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان و جمعی از مسئولان استان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با آیت الله رییسی رییس جمهور و بختیاری، رییس کمیته امداد برگزار شد.

علی زینی وند، استاندار کرمان، در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: کمیته امداد، سپاه پاسداران و دیگر دستگاه ها کارهای خوبی در استان در حوزه های مختلف انجام دادند که امیدواریم در سال آینده مضاعف شوند.

وی افزود: برای توزان در زندگی مردم و ریشه کنی فقر باید به هر دو بعد اقتصاد اعم از کلان و خرد توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم رونمایی از دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان برگزار شد

مراسم رونمایی از دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان برگزار شد