مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-05اجتماعي

هفته منابع طبیعی 700 هزار اصله نهال در کرمانشاه غرس می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از غرس 700 هزار اصله نهال با همکاری دوستداران طبیعت، طی هفته منابع طبیعی در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از غرس 700 هزار اصله نهال با همکاری دوستداران طبیعت، طی هفته منابع طبیعی در سطح استان خبر داد.

انشاالله کولانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه ریزی برای غرس 350 هزار اصله نهال در استان از سوی اداره کل منابع طبیعی، اظهار کرد: این نهال ها شامل گونه های سردسیری مثل افرا، زبان گنجشگ، اقاقیا، عرعر و ارغوان و گونه های گرمسیری مثل اکالیپتوس است که در مناطق سردسیر و گرمسیر استان غرس خواهند شد.

کولانی اضافه کرد: علاوه بر اینها قرار شده در هفته منابع طبیعی بیش از 200 هزار اصله نهال دیگر از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان، بیش از 89 هزار اصله نهال از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه و بالغ بر 45 هزار اصله نهال دیگر نیز از سوی دوستداران طبیعت در استان غرس شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به برگزاری مراسم نمادین روز درختکاری در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه داشت و گفت: جشن بزرگ روز درختکاری از ساعت 9 صبح فردا(15 اسفند) همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته منابع طبیعی 700 هزار اصله نهال در کرمانشاه غرس می شود

هفته منابع طبیعی 700 هزار اصله نهال در کرمانشاه غرس می شود