مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-05اقتصادي

صدور سند مالکیت بیش از 1900 هکتار اراضی ملی در کردستان


مدیرکل منابع طبیعی استان کردستان گفت: در سال های 99 و 1400 قریب به یک میلیون و 950 هزار هکتار اراضی ملی در استان نقشه برداری شده که تا پایان سال جاری برای آنها اسناد تک برگ صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سعدی نقشبندی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها به مناسبت هفته منابع طبیعی شعار امسال هفته منابع طبیعی را همه با هم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی اعلام کرد.

  مدیرکل منابع طبیعی استان کردستان افزود: اگرچه اقدامات این اداره کل به یک هفته محدود نمی شود، بلکه در طول سال در راستای ماموریت های محوله انجام وظیفه می کند اما در هفته منابع طبیعی اقدامات پررنگ تر می شود.

نقشبندی، نهال کاری با حضور مسوولان استانی و شهرستانی و همکاری انجمن های مردم نهاد و معدن داران، کارخانه ها و شهرداری ها را برنامه شاخص این هفته عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در روز درخت کاری نهال کاری با حضور مسوولان استانی در نایسر سنندج انجام می شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان کردستان ادامه داد: کاداستر اراضی ملی یکی دیگر از برنامه های هفته منابع طبیعی در استان است وی عنوان کرد: در سال های 99 و 1400 قریب به یک میلیون و 950 هزار هکتار نقشه برداری و در ممیزی بررسی شد که در سامانه ثبت اسناد تثبیت شد و موضوعیت سند آنها انجام شده که تا پایان امسال اسناد تک برگ این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند مالکیت بیش از 1900 هکتار اراضی ملی در کردستان

صدور سند مالکیت بیش از 1900 هکتار اراضی ملی در کردستان