مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-05اقتصادي

اختصاص 85 میلیارد تومان برای خرید و بازسازی اتوبوس های شهری ساوه


رییس شورای اسلامی شهر ساوه از اختصاص 85 میلیارد تومان برای خرید، بازسازی و نگهداشت اتوبوس های حمل و نقل شهری در بودجه سال آینده شهرداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، احمد حاج امینی صبح امروز در نشستی با اصحاب رسانه با بیان اینکه رقم بودجه سال 1401 شهرداری بالغ بر 10 هزار و 500 میلیارد ریال است گفت: طبق لایحه بودجه 78 درصد از این ارقام در حوزه عمرانی و 22 درصد نیز به عنوان بودجه جاری شهرداری خواهد بود.

وی با بیان اینکه بودجه سال مصوب سال آینده نسبت به سال جاری در حدود 30 درصد افزایش داشته است افزود: بیش از 650 میلیارد تومان از بودجه مصوب به صورت نقدی از طریق اخذ عوارض، ارزش افزوده، صدور پروانه و .

و 350 میلیارد تومان آن نیز به صورت تعهدی و با تهاتر املاک شهرداری مانند شهرک صنوف مزاحم، مجتمع تجاری اداری قاسم آباد و.

در بودجه منظور خواهد شد.

رییس شورای شهر ساوه بیان کرد: در بودجه سال آتی 400 میلیارد ریال را برای امور اجتماعی و مسائل فرهنگی، هنری و ورزشی اختصاص داده ایم که شامل همه امور روابط عمومی و مرتبط به آن خواهد شد.

حاج امینی خاطرنشان کرد: از این رقم در حدود 12 میلیارد تومان نیز به طور مستقیم در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قرار می گیرد که رشدی 200 درصدی را نسبت به سال جاری به خود دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 85 میلیارد تومان برای خرید و بازسازی اتوبوس های شهری ساوه

اختصاص 85 میلیارد تومان برای خرید و بازسازی اتوبوس های شهری ساوه