مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-05سياسي

آغاز به کار پویش ملی «به عشق مهدی هواداریم» در مسجد مقدس جمکران


مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران گفت: پویش «به عشق مهدی هواداریم» با محوریت گره گشایی از کار دیگران و تثبیت نیمه شعبان به عنوان روز نمادین این کار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، مهدی دانش آشتیانی با بیان اینکه میلاد حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) از مناسبت هایی است که امکان تبلور و تاکید بر شخصیت حاضر و ناظر حضرت را فراهم کرده است اظهار کرد: بر این اساس پویش به عشق مهدی هواداریم با هدف راه اندازی جریان یکپارچه اجتماعی و رسانه ای در راستای تقویت حس امید و همدلی در میان اقشار مختلف جامعه برای نیمه شعبان امسال برنامه ریزی شده است.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف راه اندازی این پویش، تعیین و تثبیت روز نیمه شعبان به عنوان نماد دستگیری و گره گشایی در جامعه است.

مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه شعار این پویش، هوادار مهدی، هوادار مردم است تعیین شده خاطرنشان کرد: تمام اقشار و به طور خاص آنان که دل در گرو امام عصر(عج) داشته و خود را منتظر آن حضرت می دانند می توانند با تولید محتوای مناسب و با لحن صمیمی در این پویش شرکت کنند.

وی ادامه داد: محورهای اصلی پویش هواداریم شامل گره گشایی از همسایگان با محوریت مساجد محل، ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف توسط صنوف، حضور در مراسم گلریزان نیمه شعبان در سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار پویش ملی «به عشق مهدی هواداریم» در مسجد مقدس جمکران

آغاز به کار پویش ملی «به عشق مهدی هواداریم» در مسجد مقدس جمکران