مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-05ورزشي

سرمربی و سرپرست جدید تیم فوتبال 90 ارومیه انتخاب شدند


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی 90 ارومیه گفت: برای حضور ی قدرتمند دررقابت های دور برگشت لیگ دسته 2 کشور سرمربی و سرپرست جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب و معرفی شدند.

- یحیی بهاری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: در جریان نقل و انتقالات نیم فصل رقابت های لیگ دسته 2 کشور داریوش هرمزی مربی موفق فوتبال کشور پس از توافقات نهایی صورت گرفته با عقد قراردادی هدایت تیم فوتبال 90 اورمیه را بر عهده گرفت.

وی اضافه کرد: سرمربی جدید 90 ارومیه (هرمزی) سابقه هدایت تیم های فجرسپاسی شیراز، استقلال اهواز، فولاد خوزستان، استقلال ملاثانی و قشقایی شیراز را در کارنامه دارد.

بهاری گفت: هرمزی همچنین سابقه صعود به همراه شش تیم از رقابت های لیگ دسته سه به 2 و صعود به همراه سه تیم فجر سپاسی، دیهیم اهواز و استقلال ملاثانی از لیگ 2 به لیگ دسته یک جام آزادگان  را در فعالیت ورزشی خود دارد.

وی در خصوص انتخاب سرپرست جدید تیم فوتبال 90 ارومیه نیز گفت: در این راستا اسمعیل سرهنگیان طی حکمی به عنوان سرپرست تیم بزرگسالان 90 اورمیه منصوب شد.

بهاری ادامه داد: سرهنگیان به عنوان یکی از مدیران با کارنامه فوتبال کشور سابقه مدیرعاملی تیم های استقلال جنوب تهران و قشقایی شیراز در لیگ دسته یک و صعود به جام آزادگان را به همراه تیم  استقلال جنوب در فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی و سرپرست جدید تیم فوتبال 90 ارومیه انتخاب شدند

سرمربی و سرپرست جدید تیم فوتبال 90 ارومیه انتخاب شدند