مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 08:272022-03-05سياسي

توسعه زیرساخت ها موجب رشد اقتصادی لرستان می شود


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به زیرساخت ها و توسعه این بخش موجب رشد اقتصادی استان می شود.

- فاطمه مقصودی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: برای توسعه متوازن نیازمند زیرساخت ها و ایجاد زیربنای اقتصادی هستیم که متاسفانه استان لرستان و شهرستان بروجرد بسیاری از این زیرساخت ها را ندارد.

وی با اشاره به پیگیری دانشگاه علوم پزشکی بروجرد تصریح کرد: راه اندازی این دانشگاه در شهرستان بروجرد می تواند علاوه بر توسعه زیرساخت بهداشت و درمان در استان، موجب رشد و توسعه علمی و اقتصادی بروجرد را فراهم آورد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی به اهمیت ایجاد راه آهن دورود _بروجرد _ملایر اشاره کرد و افزود: این طرح علاوه بر اتصال ریاست استان به استانهای مرکزی و غربی کشور، امکان ترانزیت کالا و بار را به مرزهای غربی فراهم می کند.

مقصودی با اشاره به طرح تکمیل شد آبسرده، خاطرنشان کرد: متاسفانه این طرح در سالهای اخیر از رشد خوبی برخوردار نبوده و با پیگیری های انجام شده، مجوز ماده 56 جهت ورود سرمایه گذار یا مشارکت بانکها صادر شده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته و با پیگیری های صورت گرفته اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال به طرح تخصیص یافت اما باید با حضور سرمایه گذاران و حمایت بیشتر دولت این طرح را با هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت ها موجب رشد اقتصادی لرستان می شود

توسعه زیرساخت ها موجب رشد اقتصادی لرستان می شود