مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 02:072022-03-04اجتماعي

8 تیم نجات در جست و جوی کوهنوردان خراسان شمالی در ارتفاعات شاه جهان


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: 8 تیم جستجو و نجات جمعیت هلال احمر به دنبالِ تیم کوهنوردی در ارتفاعات شاه جهان هستند.

- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خبر داد: 8 تیم نجات در جست و جوی کوهنوردان خراسان شمالی در ارتفاعات شاه جهان ایسنا/خراسان شمالی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: 8 تیم جستجو و نجات جمعیت هلال احمر به دنبالِ تیم کوهنوردی در ارتفاعات شاه جهان هستند.

ابراهیم سارمی، در گفت وگو با ایسنا، در خصوص گم شدن یک تیم 21 نفره از کوهنوردان بجنوردی در ارتفاعات شاه جهان، اظهار کرد: طی تماس تلفنی یک نفر از کوهنوردان مبنی بر گم شدن در ارتفاعات کوه شاه جهان بلافاصله تیم جستجو و نجات جمعیت هلال احمر اسفراین به همراه تیم امداد و نجات خانه هلال روستای نوده بام اسفراین به منطقه حادثه اعزام شدند.

سارمی افزود: همچنین به منظور تقویت جستجو در منطقه، 2 تیم دیگر نیز از شهرستان شیروان و تیم واکنش سریع استان به منطقه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: در حال حاضر 8 تیم جستجو و نجات در کنار تعدادی از کوهنوردان در حال فعالیت هستند.

️وی اضافه کرد: انتظار می رود مسئولان تیم ها و باشگاه های کوهنوردی توجه لازم به شرایط آب هوایی و هشداری هواشناسی را داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 تیم نجات در جست و جوی کوهنوردان خراسان شمالی در ارتفاعات شاه جهان

8 تیم نجات در جست و جوی کوهنوردان خراسان شمالی در ارتفاعات شاه جهان