مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 00:122022-03-04اجتماعي

تقویت فرهنگ حفاظت از محیط زیست در دستور کار شورای فرهنگ عمومی لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تقویت فرهنگ حفاظت از محیط زیست در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تقویت فرهنگ حفاظت از محیط زیست در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد.

احمد حسین فتایی در آیین نکوداشت هفته درختکاری که امروز 13 اسفندماه توسط شهرداری خرم آباد برگزار شد، ضمن تشکر از اجرای طرح درختکاری از پل جهادگران تا پل شاپوری، اظهار کرد: اجرای این طرح علاوه بر گسترش فضای سبز در شهر، موجب کاهش آلودگی های احتمالی هوا و بهبود کیفیت سکونت و زندگی در خرم آباد می شود.

وی تصریح کرد: تقویت فرهنگ درختکاری و حفاظت از محیط زیست از مهم ترین اولویت شورای فرهنگ عمومی استان است که در جلسات آتی راهکارهای آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر نقش رسانه ها در تبیین این مصادیق فرهنگی در سطح جامعه تأکید کرد و افزود: اصحاب رسانه و مطبوعات استان علاوه بر پایبندی شخصی به این مصادیق، می بایست در قالب بسته های رسانه ای مختلف، مسئولین را در این راه همراهی کنند.

فتایی ضمن تشکر از نگاه ویژه شهردار، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم آباد به فعالیت های فرهنگی و هنری، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت فراهم کردن زمینه های ایجاد گذر فرهنگ و هنر در خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت فرهنگ حفاظت از محیط زیست در دستور کار شورای فرهنگ عمومی لرستان

تقویت فرهنگ حفاظت از محیط زیست در دستور کار شورای فرهنگ عمومی لرستان