مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 18:072022-03-04اقتصادي

3 شهر مازندران در لیست گرم ترین شهرهای کشور


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز شاهد افزایش محسوس در مناطق ساحلی و جلگه ای استان بودیم؛ به طوری که بیشینه دمای هوای ساری به 33 و قراخیل قائم شهر و دشت ناز به 32 درجه رسید که جز گرم ترین شهرهای کشور محسوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد اسدی با اشاره به گرمای بی سابقه هوای استان، اظهار کرد: امروز به دلیل شکل گیری جریانات جنوبی شاهد افزایش محسوس در مناطق ساحلی و جلگه ای استان بودیم؛ به طوری که بیشینه دمای هوای ساری نسبت به روز گذشته 10 درجه افزایش پیدا کرد و به 33 درجه سانتی گراد بالای صفر رسید.

وی گفت: پس از آن دمای هوا در قراخیل قائم شهر و دشت ناز به 32 درجه رسید که جز گرم ترین شهرهای کشور محسوب شدند و این افزایش دما در نوع خود کم سابقه بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز در مناطق ساحلی و جلگه ای استان بیشینه دمای هوا نسبت به روز گذشته 8 تا 14 درجه افزایش یافت، اضافه کرد: دمای هوا نوشهر با 14 درجه افزایش به 29 درجه سانتی گراد بالای صفر رسید.

اسدی بیان کرد: از شب گذشته تا امروز بیشترین بارش از دناعلیای چالوس با 50، رینه 42، سیاه بیشه 36 و بلده 18 میلی متر بوده است.

وی با اعلام اینکه درحال حاضر شاهد رگبار و رعدوبرق های پراکنده در سطح استان هستیم، تصریح کرد:  دمای هوا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شهر مازندران در لیست گرم ترین شهرهای کشور

3 شهر مازندران در لیست گرم ترین شهرهای کشور