موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-04سياسي

کمیته امداد بهترین مجرا برای کمک مردم به نیازمندان است


کمیته امداد مطمئن ترین مجرا برای رساندن کمک های مردم نوع دوست و نیکوکار به نیازمندان در آستانه سال نو است.

- ، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته فسا ضمن تبریک در پیش بودن ولادت امام حسین (ع) امام زین العابدین و قمر بنی هاشم علیهم السلام را در سوم و چهارم و پنجم شعبان اظهار کرد: به همین مناسبت به جانبازان عزیز و پاسداران جان بر کف انقلاب و نظام تبریک عرض می گوییم.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری و فرارسیدن نوروز باستانی بیان کرد: امید می رود که از احسان و دستگیری از نیازمندان در این ایام نزدیک به عید نوروز محروم نشویم.

خطیب جمعه فسا تاکید کرد: در آستانه سال جدید خانواده نیازمند زیادی هستند که توان تهیه لباس و کفش نو برای فرزندانشان دارند و خدا می داند که با تهیه نیازهای آنان چقدر از داشتن اینها خوشحال می شوند.

حجت الاسلام جمالی زاده با بیان اینکه رسیدگی به نیازهای خانواده هایی که به حداقل مواد خوراکی محتاج هستند بر هر مسلمانی واجب است، عنوان کرد: کمیته امداد مطمئن ترین مجرا برای رساندن کمک های مردم نوع دوست و نیکوکار به این عزیزان است.

وی بر لزوم دستگیری از نیازمندان تاکید کرد و گفت: همه در بین بستگان خود نیازمندانی دارید که بهترین راه دستگیری کمک به آنان در آستانه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد بهترین مجرا برای کمک مردم به نیازمندان است

کمیته امداد بهترین مجرا برای کمک مردم به نیازمندان است