مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-04سياسي

لزوم ترویج درختکاری/ مدیران میامی نهال مثمر غرس کنند


امام جمعه موقت میامی با اشاره به هفته درختکاری ضمن ارج نهادن به موضوع اهمیت فضای سبز با بیان اینکه درختکاری باید ترویج داده شود، گفت: - مدیران میامی این هفته حتماً نهال مثمر غرس کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل عباس نژاد ظهر آدینه در خطبه نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه درختکاری و توجه به منابع طبیعی از موضوعاتی که در آیات و روایت مختلف به کرات از اهمیت آن سخن گفته شده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه در هفته منابع طبیعی قرار داریم این مهم می طلبد تا مسئولان مربوط به ترویج و ضرورت درختکاری اهتمام ویژه داشته باشند.

وی بابیان اینکه درختکاری ضمن حفظ محیط زیست باعث ایجاد هوای پاک و حفظ خاک می شود، افزود: از مدیران میامی انتظار می رود در این هفته حتماً نهال مثمر غرس و مردم را به این کار نیک و پسندیده تشویق و ترغیب کنند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه کاشت درختان به ویژه از نوع مثمر می تواند نقش مهمی در اقتصاد و محیط زیست شهرستان داشته باشد، ابراز داشت: شکست و قطع درخت به شکستن بال ملائک تشبیه شده است که همین نشان می دهد درختکاری و ضرورت حفظ آن در دین اسلام تا چه اندازه اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج درختکاری/ مدیران میامی نهال مثمر غرس کنند

لزوم ترویج درختکاری/ مدیران میامی نهال مثمر غرس کنند