مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-04اقتصادي

ضرورت تدوین پیوست فناورانه در قراردادهای صنعتی بین المللی


سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای بر ضرورت تدوین پیوست فناورانه در قراردادهای صنعتی بین المللی تاکید کرد.

- ، هجدهمین همایش ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید ایران با حضور عرفان خسرویان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای به میزبانی و حمایت دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.

خسرویان در مراسم آغاز به کار این همایش با بیان اینکه یکی از پیش نیازهای رشد پایدار، متمرکز شدن در رشد بخش تولید و صنعت است، گفت: اقتصاد ایران در دهه های اخیر در حوزه صنعتی موفق نبوده و این درحالی است که بسیاری از کشورهایی که برنامه ریزی های صنعتی خود را همزمان با ایران شروع کردند، به میزان چشمگیری از اقتصاد ایران پیشی گرفته اند.

وی داشتن نظریه توسعه صنعتی را از الزامات پیشرفت دانست و افزود: کشور از فقدان نظریه و ایدئولوژی رشد و پیشرفت و به تبع آن انسجام سیاستی هماهنگ و سازگار با پیشرفت رنج می برد و لذا اولویت دارترین کار برای ورود به ریل پیشرفت مشخص شدن ایدئولوژی پیشرفت و الگوهایی در حوزه صنعت و فناوری برای آن است.

خسرویان با اشاره به اختلاف دستاوردهای کشورهای نفتی و غیر نفتی تاکید کرد: تفاوت در سیاست گذاری و عملکرد در کشور ما به عنوان یک کشور نفتی و کشورهایی چون کره جنوبی و تایوان به عنوان کشورهای غیر نفتی که از استراتژی مداخله دولت تبعیت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین پیوست فناورانه در قراردادهای صنعتی بین المللی

ضرورت تدوین پیوست فناورانه در قراردادهای صنعتی بین المللی