مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-04سياسي

طرف های مقابل در مذاکرات باید تعهد بدهند نه ایران


نماینده ولی فقیه در خوزستان در رابطه با روند مذاکرات، گفت: طرف های مقابل در مذاکرات به ما می گویند که باید تعهد دهیم و راستی آزمایی کنیم، در حالی که باید خود آنها تعهد بدهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد امروز در خطبه های نماز جمعه با تاکید بر استفاده مفید از ماه عظیم شعبان، اظهار کرد: روزه گرفتن، صدقه دادن، استغفار کردن، نماز و ادعیه مربوط از اعمال این ماه معظم هستند.

  وی با تاکید بر اینکه باید سهمیه های مسکن مهر در شهرهای استان خوزستان مشخص شود، عنوان کرد: مسوولان مربوط برای مسکن مهر استان خوزستان برنامه ریزی دقیق و کارشناسی داشته باشند و از طرفی دیگر کیفیت در ساخت مسکن مهر را نیز در نظر بگیرند.

  امام جمعه اهواز با اشاره به وضعیت جنگ روسیه و اوکراین گفت: ایران اسلامی هرگز کشتار و جنگ را تایید نمی کند بلکه ما جان باختن افراد بی گناه را محکوم می کنیم.

  موسوی فرد بیان کرد: اوکراین و برخی از کشورهای منطقه حیات خلوت رژیم جعلی صهیونیستی هستند، بهترین شاهد بر این ادعای ما اعزام نیروهای جنگی به اوکراین توسط این رژیم جعلی است.

  نماینده ولی فقیه در خوزستان در رابطه با روند مذاکرات، گفت: طرف های مقابل در مذاکرات به ما می گویند که باید تعهد دهیم و راستی آزمایی کنیم، در حالی که باید خود آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرف های مقابل در مذاکرات باید تعهد بدهند نه ایران

طرف های مقابل در مذاکرات باید تعهد بدهند نه ایران