مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-04سياسي

برخی غربگرایان داخلی به دنبال ایجاد بحران در کشور هستند


امام جمعه جوادآباد با انتقاد از مواضع دوگانه غرب نسبت به بحران های جهانی گفت: برخی غربگرایان داخلی به دنبال ایجاد بحران در کشور هستند.

- ، حجت الاسلام حسین رضاپور در خطبه هاب نمازجمعه این هفته جوادآباد ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه، اظهار کرد: مؤمنین را به بهره مندی حداکثری از فیوضات ماه شعبان دعوت می نمایم و امیدوارم از این ماه پرفضیلت بتوانیم نهایت استفاده را ببریم.

وی با انتقاد از مواضع دوگانه غرب نسبت به بحران های جهانی گفت: متأسفانه در داخل کشور نیز بعضی از فتنه گران و غرب گرایان با اتخاذ مواضع دوگانه به دنبال وارد کردن کشور در بحران های ساخته شده رژیم مافیای بحران ساز آمریکا هستند.

امام جمعه جوادآباد تصریح کرد: آنان با سکوت در قبال جنایات در یمن و فلسطین و عراق در زمان اشغال عراق و افغانستان توسط آمریکا و همچنین در سال های اخیر نیز در بحران های آذربایجان، ارمنستان و افغانستان و امروز هم در اوکراین به دنبال کشاندن ایران در این بحران ها بوده و هستند که با در ایت حکیمانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به اهداف شوم خود نرسیده و ان شالله نخواهند رسید.

رضاپور با اشاره به 15 اسفند روز درختکاری و منابع طبیعی، بیان کرد: از منظر روایات کاشت درخت صدقه محسوب می شود، دشت ها و زمین های حاصلخیزی که محل کشت محصولات استراتژیک و حیاتی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی غربگرایان داخلی به دنبال ایجاد بحران در کشور هستند

برخی غربگرایان داخلی به دنبال ایجاد بحران در کشور هستند