مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-04اقتصادي

آب شرب شهر سیریک با تعمیرات اساسی آب شیرین کن پایدار شد


فرماندار شهرستان سیریک از پایداری آب شرب در شهر سیریک با تعمیرات آب شیرین کن خبر داد.

- ، با اذعان به اینکه، با تعمیرات اساسی آب شیرینکن شهر سیریک آب شرب این شهرستان به حالت پایداری برگشت، اظهار کرد: از آنجایکه یکی از مشکلات اساسی مردم شهرستان کمبود آب شرب بوده است، از ظرفیت شیرین سازی آب دریا برای رفع مشکل کمبود آب استفاده کردیم، که با اتمام تعمیرات اساسی آب شیرینکن شهر سیریک افزایش ظرفیت آب تولیدی از 1300 به 2900 متر مکعب افزایش یافته است.

جمالدینی با بیان اینکه، سر انجام آب شهر سیریک با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد به حالت شبانه روزی و پایدار در آمد، خاطرنشان کرد: هم اکنون آبِ شهر سیریک به پایداری لازم رسیده و مشترکان سطح شهر به طور شبانه روزی از آب شرب بهداشتی بهرمند شدند.

وی افزود: تعمیرات اساسی این سایت آب شیرین کن شامل تعویض ممبران ها، اصلاح فرایندهای پیش تصفیه و تعمیرات بوده که به منظور افزایش ظرفیت تولید و پایداری منابع آبی شهر بندر سیریک اجرا شده است.

جمالدینی با تشکر و قدر دانی از مجموعه مدیریتی آبفای هرمزگان بویژه مدیرعامل آبفا افزود: برای جلوگیری از هدر رفت آب، ترمیم مخازن ذخیره آب و اصلاح 1/5 کیلومتر اصلاح شبکه انتقال آب محلات شهر بندر سیریک نیز با همکاری آبفای شهرستان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب شهر سیریک با تعمیرات اساسی آب شیرین کن پایدار شد

آب شرب شهر سیریک با تعمیرات اساسی آب شیرین کن پایدار شد