مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-04سياسي

پروژه های برق منطقه ای خوزستان افتتاح شدند


پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان با حضور مدیرعامل شرکت توانیر و استاندار خوزستان با ارزش سرمایه گذاری دو هزار و 840 میلیارد ریال در اهواز افتتاح شدند.

- ، پیش از ظهر امروز جمعه پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان با حضور محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر کشور، صادق خلیلیان استاندار خوزستان، محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان استانی در پست صنایع اهواز افتتاح شدند.

پست برق 230 به 33 کیلوولت صنایع اهواز با 100 مگاولت آمپر و ارزش سرمایه گذاری دو هزار و 500 میلیارد ریال از جمله پروژه هایی است که در این مراسم افتتاح شد.

با افتتاح پست صنایع بارگیری از پست های پربار منطقه (مهدیس، کوی مجاهد، سپیدار) کاهش و متعادل می شود و علاوه بر افزایش پایداری شبکه برق کلانشهر اهواز نیز باعث برق رسانی به شهرک های صنعتی در این منطقه از اهواز خواهد شد.

پست سیار 132 به 33 کیلوولت جنوب غرب اهواز با ظرفیت 30 مگاولت آمپر و ارزش سرمایه گذاری 260 میلیارد ریال نیز یکی دیگر از پروژه هایی است که در این مراسم افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های برق منطقه ای خوزستان افتتاح شدند

پروژه های برق منطقه ای خوزستان افتتاح شدند