مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-04اجتماعي

تردد روان خودروها در محور هراز/لغزندگی جاده ها به دلیل بارش باران


ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز روان و عادی در جریان است و خودروها به سهولت درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: صبح امروز محور هراز در محدوده مازندران با ریزش سنگ و بارندگی روبرو شد که به سرعت مشکل رفع و این محور از سوی تهران مسدود نشد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه عادی و روان در جریان است، اما به دلیل بارش باران و برف در مناطق کوهستانی تردد وسایل نقلیه با احتیاط بیشتری همراه است.

کهریزی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده و خودروها به سهولت در حال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، تاکید کرد: بارش ها در محورهای کوهستانی باعث لغزندگی سطح محورها شده و مسافران باید با تجهیزات کامل زمستانه، پوشاک گرم، مواد غذایی کافی و باک پر از بنزین، همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم های فنی و گرمایشی خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روان خودروها در محور هراز/لغزندگی جاده ها به دلیل بارش باران

تردد روان خودروها در محور هراز/لغزندگی جاده ها به دلیل بارش باران