مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-04سياسي

دام های مولد روانه کشتارگاه هستند/ اوکراین قربانی بحران آمریکا


نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از تخصیص اندک نهاده های دامی گفت: این مسئله دام های مولد را روانه کشتارگاه ها و مسلخ کرده است.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی، ماه شعبان را ماه استغفار و آمرزش خواهی است، افزود: باید قدر ماه شعبان و نعمت های الهی را دانست و شکرگذار نعمات خداوند باشیم.

وی حجاب اسلامی را بهترین تعالیم و احکام دین برشمرد و گفت: متأسفانه برخی بانوان در وضعیت توهین آمیز نسب به آموزه بزرگ دینی ظاهر می شوند و در فضای مجاز به مقدسات توهین می شود.

وی سبک شمردن نماز را جایز ندانست و گفت: نماز عبادت بزرگی است و همه باید امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم و نسبت به منکرات واکنش نشان دهیم.

آیت الله لایینی با گرامیداشت سالروز موالید خجسته حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت امام سجاد (ع) روزه گرفتن و استغفارکردن را در ماه شعبان دارای ثواب برشمرد و گفت: کمیته امداد از مصادیق بارز احسان و نیکوکاری است و خدمات خوبی را به مردم ارائه کرده است.

امام جمعه ساری با اشاره به درپیش بودن هفته منابع طبیعی و درختکاری اظهار داشت: طی سال های قبل درختان زیادی غرس و کاشت شد و باید نسبت به حفظ آن تلاش کرد و از سوی دیگر جنگل های مازندران با سابقه چندین میلیونی ارزش زیادی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام های مولد روانه کشتارگاه هستند/ اوکراین قربانی بحران آمریکا

دام های مولد روانه کشتارگاه هستند/ اوکراین قربانی بحران آمریکا